loading...
Facebookta paylaş

SEÇİMLERDE SANDIK GÖREVLİSİ NASIL OLURUM - 2014 SEÇİMLERDE SANDIK BAŞKANI VE SANDIK GÖREVLİSİ NASIL OLABİLİRİM - SEÇİMLERDE SANDIK GÖREVLİSİ NASIL OLUNUR


seçimlerde sandık görevlisi nasıl olurum, yerel seçimlerde sandık görevlisi olmak istiyorum, seçimlerde sandık görevlisi olmak için ne yapmam lazım, seçimlerde sandık görevlisi olmak için nereye başvurmak gerekir, sandık görevlileri kaç kişi oluyor, seçimlerde sandık görevlilerini kim belirliyor, seçimlerdeki sandık görevlilerini kim beliriyor,

Önümüzdeki Yerel Seçimler 30 Mart 2014 Pazar günü yapılacaktır. 30 Mart Pazar günü yapılacak olan Yerel Seçimlerde daha önceki seçimlerde olduğu gibi sandık kurul başkanı ve sandık kurul üyeleri olacaktır. Sandık kurul üyeleri seçimde neler yapar sorusu için ise, Sandık kurul üyeleri seçim günü görevli oldukları sandığın kurulduğu okulda seçim bitene kadar görevli oldukları sandık başında oy kullanmak için gelen seçmenlere yardım etmekle görevlidirler.
Sandık Kurul üyeleri, oy kullanmak için gelen seçmenlere oy kullanacakları oy pusulalarının verilmesinde, seçim bittikten sonra oy pusulalarının sayılmasında ve sayıldıktan sonra oy pusulalarının Yüksek Seçim Kurulu üyelerine teslim edilmesi gibi görevleri yapacaklar.bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Sandık Görevlisi Nasıl Olurum?
Sandık Başkanı Nasıl Olurum?
Sandık Üyeleri Kaç Kişi Oluyor?


* Sandık Kurulu Başkanı ve Sandık Kurulu Memur Üyesi devlet memurlarından Yüksek Seçim Kurulu tarafından belirlenir.
* Sandık Kurulu Siyasi Parti Üyeleri ise siyasi partiler tarafından sandık görevlisi olarak Yüksek Seçim Kuruluna bildirilir. Görev almak için üyesi olduğunuz siyasi partilere başvurabilirsiniz...


SANDIK GÖREVLİLERİ VE SANDIK BAŞKANI KAÇ PARA ALIYOR TIKLAYINIZ>>>
bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Sandık Kurulu Kaç Kişiden Oluşur? 
Sandık kurulu en az 5 kişiden oluşur. Sandık Kurul Başkanı ve 4 üyeden oluşur. Bu dört üyeden birisi Sandık Kurulu Memur Üyesidir. Diğer 3 kişi ise Siyasi Parti üyeleridir. 


Sandık Kurullarında Kimler Görev Alamaz? 
İdare amirleri, zabıta amir ve memurları, Askeri Ceza Kanununun 3 üncü maddesinde yazılı askeri şahıslar, milletvekilleri ve adaylar, bu Kanunda gösterilen kurullara seçilemezler. 


Sandık Kurulu Kimlerden Oluşur, 

1- Sandık Kurulu Üyeleri: Sandık Kurulu Başkanı ve Sandık Kurulu Memur Üyesi
2- Sandık Kurulu Siyasi Parti Üyeleri: Siyasi Partilerin üyelerinden belirlenecek 4 asil 4 yedek üyeden oluşur.bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan




Konu Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.









2014 seçimlerde nasıl sandık görevlisi olurum, seçimlerde sandık görevlileri kaç para alıyor, 2014 seçimlerde sandık başkanı nasıl olunur, seçimlerde sandık başkanı kimler oluyor, seçimlerde sandık başkanını kim seçiyor, seçimlerde kaç tane sandık başkanı oluyor, seçimlerdeki görevlileri kim belirliyor, seçimlerde nasıl görevli olurum, sandık görevlisi olmak istiyorum, sandık başkanı olmak istiyorum, sandık başkanı ve sandık görevlisi nasıl olurum


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...